Forum

Forum breadcrumbs - You are here:ForumKrybdyr: Generel DiskussionNy på siden
Please or Tilmeld to create posts and topics.

Ny på siden

Hej alle sammen!

Jeg er ny her på forummet, så jeg tænkte, jeg ville introducere mig lidt 😊. Jeg hedder Ida og er den stolte ejer af en skøn Skægagame og en nysgerrig Kronegekko. Har haft dem begge i et par år nu, og de er virkelig min passion!

Jeg ser frem til at dele erfaringer, få råd og generelt bare at snakke med jer alle omkring vores små skælklædte venner. 

 

Christian Hansen has reacted to this post.
Christian Hansen

Velkommen til forummet! Det er en fornøjelse at byde nye medlemmer velkommen😊

Din beskrivelse mindede mig om, da jeg selv startede for 16 år siden med et par kornsnoge. Det var i de dage, at jeg virkelig forstod glæden ved at holde reptiler. Og ja, det eskalerede hurtigt for mig! På et tidspunkt var jeg ejer af over 100 dyr, fra pythoner til varaner, og endda blev jeg nødt til at opdrætte mine egne foderdyr, da kvalitetsfoder simpelthen ikke kunne findes i butikkerne.

Men jeg vil sige, det er den rejse og de oplevelser med disse fantastiske skabninger, der gør det hele værd. Jeg ser frem til at høre mere om din Skægagame og Kronegekko, og hvilke eventyr I har sammen.

Og hvis du nogensinde har spørgsmål eller søger rådgivning, så tøv ikke med at spørge. Vi har et fantastisk community her, og vi er alle her for at hjælpe hinanden og udbrede kendskabet til vores skælklædte venner.

Velkommen ombord, Ida!

Mange hilsner, Christian (Admin)

Jeg er også ret ny her og har en skægagame, så vi er lidt i samme båd. glæder mig til at lære fra jer og dele vores erfaringer med vores små venner